Reklamačný poriadok

Reklamácia tovaru

Zákazník má právo reklamovať tovar do 2 rokov od jeho prevzatia, pokiaľ je tovar v záruke a ak vada vznikla z dôvodu výrobného defektu. Upozorňujeme, že tovar nebalíme do obalov, keďže ide o plechy.

Postup pri podaní reklamácie
Reklamáciu je možné podať:

  • prostredníctvom e-mailu na adresu info@dastyeshop.sk,
  • alebo poštou na adresu sídla spoločnosti.

Pri podaní reklamácie je potrebné uviesť:

  1. Číslo objednávky.
  2. Podrobný popis vady.
  3. Požiadavku na riešenie (oprava, výmena alebo vrátenie peňazí).

Riešenie reklamácie
Reklamácia bude vybavená do 30 dní od jej prijatia, pokiaľ sa nedohodne iný termín.
V prípade uznania reklamácie má zákazník právo na opravu, výmenu alebo vrátenie peňazí podľa svojho výberu. Predávajúci zákazníka informuje o rozhodnutí a navrhne ďalší postup.

Pokyny pre vrátenie tovaru

  • Tovar musí byť v pôvodnom stave, nepoužitý a spolu s dokladom o nákupe.
  • Náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník, ak tovar nebol dodaný chybne alebo poškodený.
  • Ak zákazník chce tovar vrátiť pred zahájením reklamačného procesu, odporúčame kontaktovať predávajúceho e-mailom na info@dastyeshop.sk pre dohodnutie ďalšieho postupu.

Vylúčenia z reklamačného práva
Reklamácie nebudú uznané v týchto prípadoch:

  • Ak bol tovar poškodený nevhodným používaním, nesprávnym skladovaním alebo prepravou, ktorú zabezpečil zákazník.
  • Ak došlo k poškodeniu v dôsledku normálneho opotrebenia tovaru.

Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás na info@dastyeshop.sk.

Vyberte svoju menu
EUR Euro